Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bcwikalowski | użytkownik

imię i nazwiskoBartek Ć. adresGdynia/Jurata/Janowice Wielkie zarejestrowany23.11.2006 @11:49:31 ostatnio na stronie01.03.2016 @14:15:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.behance.net/cwikalowski Gadu-Gadu2634161
digarty89 komentarze868 posty na forum144

komputer / sprzęt
Phenom II x4, 8gb ram, Radeon HD6850 Gigabyte 1024MB

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~grafikacja    29.01.2012 @10:24:27
Dzieki kolego za komentarz, mądre rady... tylko że niektóre kwestie jak menu czy slider były narzucone przez klienta. Pozdrawiam gorąco!
~adasrudzki    09.01.2012 @07:53:44
Hej, dzięki za komentarz Spoko, nie odnoszę Twojego komentarza jako formy czepiania się, generalnie BG jest przygotowane pod 1920+ a całość projektu mieści się w gridzie, więc chyba nie będzie żadnych problemów
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~MichalWierzbicki    19.12.2011 @19:38:23
dzieki Pisklak !
_______
stwórz własną strone internetową z łan end łan.... albo napisz do mnie !
info@disajn.pl

portfolio: http://disajn.pl
~sliwa007    19.12.2011 @15:41:05
zgadzam się z tobą w zupełności. Czasem nie mamy wpływu nad decyzjami klienta
~GFFgfx    14.11.2011 @08:53:53
dzięki!
~FreshMind    26.10.2011 @17:24:31
Siema,

Wiem, że oceniałeś ostatnio mój najnowszy projekt.
Postanowiłem jednak wprowadzić parę zmian i pokazać nowe elementy, w tym również podstrony - mam nadzieję, że pozwoli to pokazać projekt w szerszym rozumieniu.

Gdybyś miał ochotę zapraszam jeszcze raz do pozostawienia komentarza:
http://www.digart.pl/praca/6749510/dodane.html
_______
Agencja Interaktywna Vision Trust / http://www.visiontrust.pl / biuro@visiontrust.pl
Forma rozliczenia: Faktura VAT.
~yaceky    21.10.2011 @12:02:43
thx man
~viktorjanka    12.10.2011 @11:50:44
Dziękować dobry człowieku
~moon1    12.10.2011 @11:37:14
podwojne dzieki
~yaceky    10.10.2011 @13:30:22
dzięki jak zawsze za wyczerpująco opinię - właściwe to nie jest sklep- tylko prezentacja produktu a następnie po klinkneciu na niego odsyła do bezpośrednio do niemieckiego sklepu o n line, ale dzięki tak czy sik
~MichalWierzbicki    14.09.2011 @10:09:50
Komentowałes kilka tyg temu mój projekt portalu muzycznego LuvMusic. Zebrałem wszystkie uwagi, postanowiłem poprawic i wgrac na nowo. Zerkniesz ? http://www.digart.pl/praca/6665292/LuvMusic_poprawione!.html
_______
stwórz własną strone internetową z łan end łan.... albo napisz do mnie !
info@disajn.pl

portfolio: http://disajn.pl
~RadziuPL    26.08.2011 @14:06:19
dzięki
a co zasługuje na szóstkę ?
~mikskuza    26.08.2011 @10:28:01
dziękuję
_______
scio me nihil scire
~wasienko    25.08.2011 @17:08:09
to zakodowane to zupelnie inny projekt, nawet nie chce na to patrzeć...
~yaceky    25.08.2011 @16:44:27
thx man
~MichalWierzbicki    08.08.2011 @17:24:11
dzieki, newsy w srodkowej kolumnie maja byc zajawka po jednym newsie z kazdego dizalu ; )
_______
stwórz własną strone internetową z łan end łan.... albo napisz do mnie !
info@disajn.pl

portfolio: http://disajn.pl
~velocity    29.07.2011 @00:32:25
dzieki, zapraszam
~rashell    28.07.2011 @16:04:17
to się daje miniaturę i fula w opisie
chyba to wina tekstury a nie kompresji, zn tak mi się zdaje
~yaceky    19.07.2011 @13:32:45
thx o takie cos mi właśnie chodzi!
~yaceky    20.06.2011 @16:37:54
dzięki! takie komenty lubię, będę miał to na uwadze! piona
~GoLY    15.06.2011 @17:15:21
jeśli pracujesz z klientem to doskonale wiesz, że klient nasz Pan Możesz zasugerować zmianę, ale nie będziesz się z nikim szarpał Na ogół wychodzi sieczka, której nie daje się do portfolio, ale klient zadowolony i skory zrobić przelew
~GoLY    15.06.2011 @15:50:16
Jeśli chodzi o projekt skupu aut to cały będzie robiony na nowo, jeśli wyjdzie fajnie na pewno wrzucę do oceny Co do tego ze jest to podstrona "O nas" to się mylisz, klient chciał takie teksty na głównej - ja nie mam nic do tego. Pozdrawiam
~yaceky    25.05.2011 @16:45:47
ha dzięki za konstruktywną, to dopiero początek dlatego tak jest to wszytsko napisane np spinning, dopiero klient ma sie do tego odniesc i dac tresci, a jesli chodzi o skleo to jest to strona sklepu, ale nie sklepu www
bless
~mightybeaver    05.05.2011 @12:13:55
Dzięki! Piona
_______
FOLIO | http://mightybeaver.carbonmade.com
"Jeśli jesteś w czymś dobry, nie rób tego za darmo" Joker
~sebastianprofic    05.05.2011 @10:25:44
Dzięki!
_______
Portfolio http://www.sebastianprofic.pl Zapraszam!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt